Sommarens



Resa:
Ingen wowresa den här sommaren. Norrland?

Köp: Kameran & ett par kängor.

Godast matupptäckt: Fetaost & majs - tillsammans. Troligen det godaste man kommer i matväg.

Utgång/fest: Studenten.

Soundtrack: Born to run.

Klädesplagg:  Linne? Kan säga att jag inte tänkt speciellt mycket över mina klädval.

Frisyr:  Helt vanligt  eller knut.

Läslektyr:  Inte mycket, dock ska jag införskaffa mig lite böcker och dylikt någon dag. Jag läser  alldeles för lite.

Konsert: Bruce.

Alkohol/dryck: Mangosmothies.

Glass: Piggelin  och det mesta från Ben & Jerrys.

Kommentarer
Postat av: Gareth

Nudlar = Gott = "Killkill i håret"

2008-09-01 @ 16:16:21
Postat av: Anonym

Åh, 14 kvadrat mat! Underbart.

2008-09-01 @ 20:39:14
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0