Oi, give us a couple o’ Britney’s will yer, mate?

Idag köpte jag ett par brallor på Topshop. Svarta var dem också. Tog ungefär en halvtimma att få på sig dem då de var snortajta. Brukar nämligen göra misstaget att köpa byxor som sitter lagom, men som efter en eller två tvättar ser storleken förstor ut. Därför är det som sagt bra att köpa väldigt tajta byxor, då dem förmodligen kommer att töjas. Nu är jag pank också. Måste verkligen skaffa mig ett jobb, men då det för tillfället bara finns säljjobb och jag inte är det minsta intresserad av det är det svårt. Får ta mig i kragen och lämna ut ännu fler CV:n helt enkelt. Har man inte kontakter så..

Kollade in Londonsvenskar för en stund sen. Har sagt det förut, hade varit sjukt kul att åka dit o jobba men som sagt.. jag vet inte, kanske om ett år eller så, kanske två. Men någongång, absolut. Läste lite om faror osv vilket invoverade mörbultad, trapphus och kalsonger och "äntligen fått tillbaka känseln i vänstra sidan av ansiktet" , trevligt att läsa om det de första man gör när man kommer in på en sådan sida! Nej, ska jag resa dit ska jag definitivt leta upp några resekompisar. Kan bli oerhört kul.


Vill bara tipsa om den här sjukt duktiga tjejen. Förstår inte hur hon hittar dessa underbara platser. yyellowbird på Flickr. Jag vill också fota. Funderar på att gå en kurs.. men mja. Finns iaf inget intressant att fota just nu här, men det kommer.





Kolla in!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande bilder!

2008-09-08 @ 22:18:41
URL: http://iday.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, skitfina! vi får ta oss en tur någondag!

2008-09-08 @ 22:38:01
Postat av: Anonym

absolutly:)

2008-09-09 @ 11:05:16
URL: http://iday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0