Kings Head

Gårdagskvällen spenderades på Kings Head tillsammans med några gamla klasskompisar & lite annat folk för att fira Sandras födelsedag. Riktigt kul då jag inte träffat många på ett bra tag. Vi bjöds på nachos, pratade, drack och hade allmänt trevligt. Utav mig Karin & Robin fick hon en blommig kopp med tillhörande fat, jättefint. Skulle själv vilja ha något liknande. Gick relativt tidigt då min sista buss skulle gå fem över tolv. Självklart missade jag den då den gick mycket tidigare en vad den egentligen skulle. Så medan jag väntade på nästa buss gick jag och Zaza och köpte en baguette. Fint avslut på en mycket trevligt kväll.

Idag träffade jag Anna i stan för att vara hjälpande hand då hon letade efter någonting i klädväg. Dock upptäckte jag att det inte bara är jag som är kräsen när det kommer till sådant och det blev inget köpt. Men det var minst lika trevligt för det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0