So fierce!

Efter en het diskussion om alternativa ämnen att skriva/samtala om så kom jag att tänka på min uppfattning om tid ur en kulturell synvinkel. (passar på att utnyttja mina ordval till max)  Bestämde mig snabbt för att skriva ner mina åsikter, men ändrade mig ännu snabbare för tillfället då följande respons gavs:


Anna säger:

du och din retro-hej-jag-vill-leva-på-60-talet..

Anna säger:

ge oss lite spänning

Therese säger:

haha well, you dont have to read och det är ingen fuckin fakta

Therese säger:

haha nu har jag det

Therese säger:

jag vet vad jag ska skriva

Anna säger:

inte "åh hej vad alla är jobbiga ny för tiden, modet hit och dit, alla ser ut som alla andra"


Men jag gillar ju verkligen att skapa reaktion! Så inom snarast kommer förmodligen ett , men icke faktabaserat, inlägg om tid att komma upp. Håll till godo för nu ska jag lysna på THE WHOOOO!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter spännande.

2008-08-26 @ 12:21:58
URL: http://iday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0